Jak nakupovat
RYCHLÝ PRŮVODCE
Po vybrání produktu je nutné vložit zboží do košíku prostřednictvím tlačítka „do košíku“. Dále můžete pokračovat v nákupu a přidávat další zboží nebo je možné přejít pomocí tlačítka „Přejít do pokladny“ na samotné objednání zboží. Následně budete vyzvání k výběru způsobu dopravy a platby. Po vyplnění kontaktních údajů bude vytvořen souhrn celé vaší objednávky. Nakonec již stačí finálně potvrdit objednávku.
O přijetí vaší objednávky do naší databáze budete informování emailem. Objednané zboží pro vás zabalíme a pošleme neprodleně po obdržení objednávky. Při odesílání budete informováni dopravcem emailem nebo sms. Bude v ní uvedena částka, předpokládaný termín doručení (odkaz na proč u nás doručení do….) a číslo objednávky.
CENY DORUČENÍ ZBOŽÍ
Při objednání nad 2000 Kč je doprava po ČR ZDARMA! Ceny jsou uvedeny s DPH.
CENY GEIS:
ZEMĚ |
CENA ZÁKLADNÍ |
PŘI OBJEDNÁNÍ NAD |
|
ČR |
130 Kč |
2000 Kč DOPRAVA ZDARMA! |
ZPŮSOBY DORUČENÍ ZBOŽÍ:
Osobní odběr na provozovně - Český Krumlov
Osobní vyzvednutí zboží na provozovně je zdarma.
Geis parcel CZ
Geis doručuje balíky ve všední dny od 8 do 18 h, Geis vám zašle SMS s informací o odesílateli, číslu zásilky a výši dobírky (v případě, že jste už neuhradili zboží on-line pomocí vaší platební karty), v případě dobírky můžete uhradit částku za balík v hotovosti nebo platební kartou, pokud vás řidič nezastihne při prvním pokusu o doručení, doručí vám zásilku následující pracovní den.
PŘEVZETÍ BALÍKU
Před převzetím zásilky zkontrolujte neporušenost balíku. V případě jakýchkoli nesrovnalostí balík nepřebírejte. Součástí zásilky je faktura - daňový doklad, který slouží při případné reklamaci jako doklad o nákupu. V balíku kromě zboží a faktury najdete i propagační předměty (samolepky, katalogy, slevové kupóny, ...). Ty si ponechejte i v případě, že budete zboží vyměňovat či vracet ve 14 denní lhůtě.
MOŽNOSTI PLATBY:
- Převodem
- Dobírkou při převzetí zboží od dopravce
VRÁCENÍ A VÝMĚNA ZBOŽÍ
Zboží zakoupené na e-shopu vraťte v rámci 14 denní lhůty. Přiložte doklad o koupi zboží. Zboží musí být nenošené s přiloženou visačkou, ideálně v originálním obalu.
Právo vrátit nebo vyměnit zboží do 14 dnů od převzetí zboží máte jen při nákupu přes internetový obchod.
V žádném případě neposílejte zpět zboží na dobírku! Tyto zásilky nebudou přijaty a budou doručeny zpět odesílateli.
REKLAMACE
Reklamační lhůta činí u nově zakoupeného zboží 24 měsíců. V případě reklamace kontaktujte prodejce a následně zašlete zboží dle domluvy. Přiložte vyjádření ohledně důvodu reklamace. V závislosti na typu poškození bude zvolena vhodná varianta nápravy (oprava, výměna, vrácení peněz,…).