Zpět do obchodu

Registrace

Jak nakupovat

RYCHLÝ PRŮVODCE

Po vybrání produktu je nutné vložit zboží do košíku prostřednictvím tlačítka „do košíku“.  Dále můžete pokračovat v nákupu a přidávat další zboží nebo je možné přejít pomocí tlačítka „Přejít do pokladny“ na samotné objednání zboží. Následně budete vyzvání k výběru způsobu dopravy a platby. Po vyplnění kontaktních údajů bude vytvořen souhrn celé vaší objednávky. Nakonec již stačí finálně potvrdit objednávku.   

O přijetí vaší objednávky do naší databáze budete informování emailem. Objednané zboží pro vás zabalíme a pošleme neprodleně po obdržení objednávky. Při odesílání budete informováni dopravcem emailem nebo sms. Bude v ní uvedena částka, předpokládaný termín doručení (odkaz na proč u nás doručení do….) a číslo objednávky. 

 

CENY DORUČENÍ ZBOŽÍ

Při objednání nad 2000 Kč je doprava po ČR ZDARMA! Ceny jsou uvedeny s DPH.

 

CENY GEIS:

ZEMĚ

CENA ZÁKLADNÍ

PŘI OBJEDNÁNÍ NAD

ČR

130 Kč

2000 Kč DOPRAVA ZDARMA!

  

ZPŮSOBY DORUČENÍ ZBOŽÍ:

Osobní odběr na provozovně - Český Krumlov

Osobní vyzvednutí zboží na provozovně je zdarma

 

Geis parcel CZ

Geis doručuje balíky ve všední dny od 8 do 18 h, Geis vám zašle SMS s informací o odesílateli, číslu zásilky a výši dobírky (v případě, že jste už neuhradili zboží on-line pomocí vaší platební karty), v případě dobírky můžete uhradit částku za balík v hotovosti nebo platební kartou, pokud vás řidič nezastihne při prvním pokusu o doručení, doručí vám zásilku následující pracovní den.

 

PŘEVZETÍ BALÍKU

Před převzetím zásilky zkontrolujte neporušenost balíku. V případě jakýchkoli nesrovnalostí balík nepřebírejte. Součástí zásilky je faktura - daňový doklad, který slouží při případné reklamaci jako doklad o nákupu. V balíku kromě zboží a faktury najdete i propagační předměty (samolepky, katalogy, slevové kupóny, ...). Ty si ponechejte i v případě, že budete zboží vyměňovat či vracet ve 14 denní lhůtě.

 

MOŽNOSTI PLATBY:

 

  •  Převodem 
  •  Dobírkou při převzetí zboží od dopravce

 

VRÁCENÍ A VÝMĚNA ZBOŽÍ

Zboží zakoupené na e-shopu vraťte v rámci 14 denní lhůty.  Přiložte doklad o koupi zboží. Zboží musí být nenošené s přiloženou visačkou, ideálně v originálním obalu.

Právo vrátit nebo vyměnit zboží do 14 dnů od převzetí zboží máte jen při nákupu přes internetový obchod.

V žádném případě neposílejte zpět zboží na dobírku! Tyto zásilky nebudou přijaty a budou doručeny zpět odesílateli.

 

REKLAMACE

Reklamační lhůta činí u nově zakoupeného zboží 24 měsíců. V případě reklamace kontaktujte prodejce a následně zašlete zboží dle domluvy. Přiložte vyjádření ohledně důvodu reklamace. V závislosti na typu poškození bude zvolena vhodná varianta nápravy (oprava, výměna, vrácení peněz,…).

Zpět do obchodu